Економія

Купивши «аналогічний» товар в іншому місці, можна зіткнутися з додатковими витратами у вигляді купівлі нового товару як з моменту установки колеса (а в деяких випадках навіть з моменту покупки), так і в процесі недовгої експлуатації.

Можливо це буде пов'язано з характеристиками, які не є загальними у тих чи інших серіях коліс: це може бути інтенсивний знос шинки - як наслідок високого змісту сажі в гумі, зісковзування шинки з ободу (погана вулканізація або недотримані технологічні процеси,) деформація диска або його поломка - не витримує заявлене навантаження, відколювання шматків пластика від диску або зминання диску - невідповідність заявленій температурі експлуатації, деформації поворотних вузлів або кронштейнів - невідповідність заявленому продавцем навантаженню.

Та все це може привести не тільки до додаткових матеріальних витрат, але і до фізичних наслідків, як то падіння візка на ногу, в результаті неякісного з'єднання вилки колеса з опорною пластиною, а також до великих матеріальних затрат, коли, начебто якісно підібрані колеса, не витримують дороге устаткування (склопакети, техніку та ін. ).

Уникнути додаткових витрат можна лише уважно ознайомившись з характеристиками вподобаного товару на сайтах кількох продавців, вивчивши, хто виробник не тільки колеса, а й кронштейна (якісний кронштейн це 60-70% якісної роботи колеса в зборі).

З причини універсальності основних типів кронштейнів, при виході з ладу колеса - його можна легко замінити на аналогічну, або навіть класом вище. При цьому не змінюючи кронштейн, заощадивши при цьому на самій вартості кронштейна.

Обов'язково звертати увагу на вантажні характеристики коліс і кронштейнів: у одних вона може бути невелика, у інших дуже висока при інших однакових характеристиках коліс, як то діаметр, матеріал колеса, тип підшипника на осі колеса). Триматися золотої середини, напевно, буде правильним рішенням.
Фото коліс на сайті продавця - має відповідати отриманому товару, якщо відмінність явно видно - справжність походження, як і відповідність усіх характеристик мають викликати сумніви.

Низька вартість продукції, ніж в середньому по ринку - це привід задуматися про якість продукції і достовірність її походження.

Придивляйтеся до дрібниць: занадто великий люфт між панеллю кріплення і виделкою колеса - говорить про недовговічність поворотного вузла, обертання колеса на осі типу «пропелер» - вісь колеса крива і дане колесо ненадійне, товщина металу кронштейна може говорити не тільки про те, що він надійний і міцний, але ще і про те що він можливо зроблений не з первинного металопрокату, а з металобрухту.

Залежно від обраного колеса, кожне з них має підшипник на осі:

  • ковзання (умовний підшипник) - втулка пластикова або сталева;
  • роликовий підшипник - найчастіше поліамідна запресована гільза зі вставленими в неї металевими голками (роликами);
  • кульковий підшипник - один або два кулькових підшипника, запресованих на осі колеса в залежності від діаметра колеса.

Колеса на підшипниках ковзання застосовуються в основному на статичному обладнанні, або обладнанні, яке підлягає частому миттю, температурним перепадам, стерилізації та хімічній обробці. (Серії 10 ТВП, 30, 32, 60, Термо).

Колеса на роликовому підшипнику застосовуються для перевезення не важких вантажів, устаткування (серія 10).

Колеса на кульковому підшипнику застосовуються для перевезення будь-яких за масою вантажів з максимальним комфортом (Серії 29 та 20, 31, 50, 43, серія Термо).

Діаметри коліс 80, 100, 125 мм комплектуються одним кульковим підшипником, ниткозахист з двох сторін колеса забезпечує не тільки захист підшипника, а й виконує функцію осі колеса. Вважається такий вид колеса економічно вигідним, оскільки немає необхідності в додаткових втулках при заміні, а також забезпечує підвищену легкість руху і швидкість заміни колеса.

Діаметр коліс 160-200 мм - комплектуються двома підшипниками між якими ОБОВ'ЯЗКОВО повинна знаходитися розпірна втулка, що забезпечує роботу підшипників. Такі колеса досить дорогі, і тому наявність розпірної втулки обов'язкова - вона змушує працювати підшипник, при тривалій роботі зношується, після чого змінюється підшипник, а саме колесо продовжує працювати. Також при установці коліс даного типу в кронштейн виробник комплектує вісь колеса спеціальними «Т»-образними втулками сталевими або поліамідними з двох сторін колеса для правильної роботи підшипників колеса в кронштейні. Відсутність однієї із зазначених в комплектації колеса деталі - також привід задуматися про якість і справжності продукції.

Перед походом в офлайн-магазин подивіться на офіційному сайті, де і які у товару логотипи, як виглядає упаковка, який середній рівень цін. Зробіть скріншот і порівняйте на місці. Не довіряйте магазину, який надає занадто щедрі знижки, або явно занижені ціни.

Товарів на складі:
Немає в наявності